Wij brengen klanten naar de volgende fase.

(of ze nu willen of niet)

#kangewoon

Met intelligent optimisme is elk probleem een kans en elke case een uitdaging om te laten zien dat het kan. Dat is onze visie.

En dat kunnen we als geen ander. Als ervaren optimisten zijn we elke dag aan het experimenteren, constant op zoek naar wat technisch mogelijk is. Dat komt doordat wij geloven dat het kan. Wat de vraag ook is. We kunnen het omdat we het willen kunnen. En zelfs als het niet kan, dan zorgen we dat het kan. Nee is simpelweg geen optie. Want ja, het #kangewoon.

Ons team bestaat uit gedreven creatives en developers. Stuk voor stuk types die zich helemaal vastbijten in een project. We lezen ons in en leven ons uit, zodat we tot het allerbeste eindresultaat komen. Voor onszelf maar vooral voor onze klanten.

Natuurlijk houden we van nulletjes en eentjes. We zijn immers een digital agency. Maar we houden minstens zoveel van de mensen om ons heen, de 23G’ers. Als geboren optimisten streven we elke dag om de online wereld een beetje beter te maken. Dat is ons doel, dat is wat ons bindt. Al moet er tussendoor wel tijd overblijven voor een rondje racen op de simulator...

Hier zijn we trots op.

Onze klanten

Hoe gaan we aan de slag met jouw digitale uitdaging?

01

Bedenken

We denken samen jouw idee uit tot een meesterwerk. Dit kan in een gesprek, maar het liefste sluiten we ons zelf samen met je op in onze sprintruimte. In een intensieve designsprint komen we zo in korte tijd tot de beste voorbereiding voor een project.

02

Designen

Als ware Michelangelo’s gaan de designers samen met je aan de slag om je idee te laten leven en gebruiksvriendelijk te maken. Van een simpele mockup tot complex prototype. Het kan allemaal!

03

Developen

Vervolgens kloppen onze developers in razend tempo (sprints!) binnen een paar weken tijd je project tot leven. Uiteraard met de laatste technieken en standaarden op het gebied van veiligheid. Het is nu aan ons samen de taak om alles goed te testen en voor je het weet zijn we live!

04

Beheren

Ook hiervoor bieden we verschillende mogelijkheden. Het afsluiten van een SLA voor onderhoudswerkzaamheden, een strippenkaart voor doorontwikkeling of bijvoorbeeld een optimalisatieretainer op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. Zo blijft je website, app of software in topconditie!