Fagron

De toekomst van gepersonaliseerde medicatie digitaliseren.

#kangewoon
De toekomst van gepersonaliseerde medicatie digitaliseren.

Het beursgenoteerde Fagron wil samen met pharmaceuten, apothekers, ziekenhuizen en de industrie de toekomst van gepersonaliseerde medicijnen verbeteren. Bij zo'n missie hoort uiteraard een goede digitale strategie. In nauwe samenwerking met het marketing en design team van Fagron bouwden wij de global websites.

In verschillende sprints hebben we de global, investors en webshop van Fagron.com opnieuw ontworpen en ontwikkeld. De websites zijn volledig beheerbaar via WordPress. Hiermee kan het contentteam de website eenvoudig beheren. Voor de content hebben we nauw samengewerkt met Up Agency. Zij zorgen ervoor dat alle teksten SEO-proof zijn en de websites goed gevonden worden door de zoekmachine.

Fagron image 1
Fagron image 2
Fagron image 3
Fagron image 4

Omdat de websites wereldwijd snel en efficiënt bereikbaar moeten zijn draaien ze in de cloud van AWS. Door gebruik van verschillende regio's zijn de websites zo altijd en overal snel te bereiken.

Fagron image 5
Fagron image 6

De case studies op de site vertellen het verhaal van de patiënt en dus eindgebruiker van het product. Voor apothekers is er een eigen omgeving om alle informatie over de producten en bereidingsrecepten te vinden. Daarnaast kunnen zij bestellingen eenvoudig via de webshop doen.

De nauwe samenwerking met Fagron heeft er voor gezorgd dat we met elkaar blijven samenwerken. Zo hebben een aantal teamleden van Fagron zelfs de sleutel van ons kantoor!

Technische hoogstandjes

01

Real-time koppeling met de stock-price en investors informatie.

02

Wordpress SDK multisite.

03

Automatisch gegenereerde SEO-proof landingspagina's.

Meer weten over dit project?

Afbeelding van Michiel

Michiel kan je er alles over vertellen.