In 2014 werd Bobby's Schiedam Dry Gin gelanceerd. Inmiddels is Bobby's uitgegroeid tot een succesvol merk en is de Gin verkrijgbaar in 50 verschillende landen. Je kunt de Gin vinden in slijterijen, horeca hotspots, maar ook op festivals!
In juni 2022 werd het tijd om de Gin collectie uit te breiden en werd Bobby's Pinang Raci Spice Blend No1 op de markt gebracht, naast de Jenever die ze al eerder uitbrachten. Met Bobby's Pinang Raci Spice Blend No1. introduceerden de kleinzonen de traditie van Pinang Raci naar 2022 met een aromatische, kruidige, hartverwarmende gin.
Bobby's kwam naar ons toe voor een digitale campagne omtrent de nieuwe Gin. Het doel van de campagne site was het genereren van conversies. Via de site werden bezoekers doorgestuurd door verschillende CTA's naar de webshop van Gall & Gall.
Met Video Ask hebben wij een interactieve video gemaakt. Daryl, bartender van The Rumah in Rotterdam vertelt je in deze video hoe je Pinang Raci op drie manieren kunt bereiden. De kijker kan in deze video's cocktailinspiratie opdoen en zelf bepalen wat hij/zij wilt zien!
Met verschillende posts op Instagram en Facebook werd er traffic naar de website gegenereerd. Deze posts leidden tot conversies en daarnaast schreven bezoekers zich in voor de nieuwsbrief waarbij zij een speciale totebag van Bobby's Gin Pinang Raci ontvingen.